SEDANURRRR Almi21 inşallah öyle olur 🤦🏻♀️ O zaman da ataklar başlar, diş, tadımlar derken.. yok yok bize evlendirene kadar rahat yok😂
Irmakprensesinannesi SEDANURRRR 4y 8 günlük kızımda dışarı çıkmıyorsak duş almadiysa gündüz 30 40 dk mak uyuyor ama gece 10 gibi uyumuş oluyor bazn 11 oluyor ama sabah a kdr uyuyr 6 7 gibi kokar mesela
Irmakprensesinannesi SEDANURRRR valla duş aldığında rahat 2 3 saat uyur genlde ben bazn dus aldığında zorla uyandırdığı biliyorum
dmrkangamze SEDANURRRR valla burdaki annelerin yazdıklarını okudukça tek olmadığımı anlayınca rahatlıyorum 😂 resmen kriz geçiresim geliyo bazen ama daha ne dertleri olanlar var sağlıklı olsunlar da 💙
biradamavisi SEDANURRRR 6 aylık olucaz hala gündüz 40 dk max uyur. Hep geçer dediler yeni doğduğunda, geçmedi. Geçenlerde bununla ilgili tükendiğime dair post açmıştım. Çok zor iş yapamamak onu sürekli oyalamak. İnşallah sizin bebeğiniz düzelir.
SEDANURRRR biradamavisi tuvalete bile zar zor gidiyorum sürekli beyaz gürültü açık kucağımdan indiği anda çığlık çığlığa.. bi iki gün sakin oluyo onun dışında yine aynı 🤦🏻♀️
_YanakReisinAnnesii SEDANURRRR benim bebeğim gece gündüz aynı bu şekilde gündüz uyutmaya çalışırken 1 saatim gidiyor uyuduğu 15 dakika uykusuzluktan gözlerini açamasa da uyumuyor 4 ay 10 günlük bu arada
SEDANURRRR _YanakReisinAnnesii bazende uykusuzluktan ağlıyor uyumadığı için huzursuzlanıyor sonra acıkıyor gazdan yiyemediği için ağlıyor ne olacak böyle bilmiyorum 😕
LavininAnnesii Allahııııımmm ne kadar da aynı şeyleri yaşayanlar varmış. Peki çözüm ? O yok dimiii🥺😂😂
_YanakReisinAnnesii SEDANURRRR bizim beslenmede bir problem yok çok şükür ama uyku tam bir felaket hem uykusu geliyor uyut beni diye ağlıyor uyutmaya çalışıyorum beni niye uyutuyorsun diye ağlıyor ikimiz de çok yıpranıyoruz bu dönemde 😰😬
_YanakReisinAnnesii SEDANURRRR ay o kadar bensin ki şuan 😂 baş edemeyince bende ağlıyorum ben ağlamaya başlayınca susuyor 😒😂😂😂
SEDANURRRR _YanakReisinAnnesii alerjik bebek benimki, mamanın tadını sevmiyor zorla yediriyorum hem açlık hem uykusuzluk ağlayarak geçiriyor günü
SEDANURRRR _YanakReisinAnnesii aynen öyle susuyor ama yine uyumuyor 🤦🏻♀️ Keşke ben ağlayınca uyusa vallahi hiç susmam evde ağlayarak gezerim 😂
_YanakReisinAnnesii SEDANURRRR benimki de alerjik canım alerji maması kullanıyoruz ama alıştı benimki çok şükür siz ne zaman başladınız?
SEDANURRRR _YanakReisinAnnesii 3 hafta oldu, ilk bir hafta çok severek yedi ama şuan pek yemiyor iyice uykulu olacakki yesin🤦🏻♀️ Sen hangi mamayı kullanıyorsun