SEDANURRRR Esniyor, gözlerini açamıyor uykusuzluktan, sonra kıpırdanıyor bi iki saniye duruyor aha diyorum uyuyacak sonra huysuzlanıp ağlamaya başlıyor. Uyusa bile en fazla yarım saat, artık kucağımda gezdirmekten iş yapamaz oldum (2 aylık)
Mervenuh SEDANURRRR banyo yaptırıp uyumayı denediniz mi benim oğlumda o şekilde rahatlayın uyuyordu yada gaz sancısı filan varsa o da uyutmaz
Almi21 SEDANURRRR bizimde tam tersi gündüz uyuyor gece ayakta ayakta olduğu vakit genelde karın ağrısı oluyor uykuya dalamıyor sürekli yukarıdan gazı geliyor en son artık yorgunluktan uyuyor
Muazselami SEDANURRRR biz 5 aylık olduk gündüz uyuyor gece uyumuyor bu seferde atak dönemleri falan sanırım 1 haftadır geceleri yarım saatte bir ayaktayız 😕
SEDANURRRR Mervenuh banyo yapınca rahat uyuyor evet ama hergün yaptırmak gibi bir imkanım yok tek başıma yaptıramıyorum kayınvalidem geliyor gün aşırı yıkıyoruz
Cnsl123 SEDANURRRR kendiniz korktuğunuz için mi yıkayamıyorsunuz yoksa banyo filesiyle çok rahat tek başına yıkanır ben öyle yapıyorum şahsen alışıyorsun ilk bende korkmuştum ama
SEDANURRRR Almi21 gecede saat başı uyanıyor sürekli kucakta, kolik bebek ayrıca akşam 6 dan 10 a kadar sakinleştiremiyorum bir türlü 🤦🏻♀️
yazinannesi21 Kızım 4 aylık doğduğu günden beri gündüz kendi kendine uyumadı. Gözlerinden yaş gelene kadar esniyor ama dalamıyor bir türlü. O yüzden mecbur emziriyorum, göğsümde uykuya dalıyor hemen ayağıma alıp sallıyorum öyle uyuyor, tabi bırakınca uyanıyor o yüzden uyuduğu sürece hafif bi şekilde ayağımda sallıyorum 🤦🏼♀️
SEDANURRRR yazinannesi21 benim kızımda emerken uyuyor ağzından biberonu alınca açıyor hemen gözlerini uykulu uykulu beşiğine koyunca da ağlıyor kucakta uyuyor hep
Gizemisss SEDANURRRR cnm bizde 2 aylığız. Fisher price titreşimli ana kucağı var ondan al bence. Biz kullanıyoruz. Titreşimle hem uyumasını sağlıuor. Hemde orda oturuyor ben iş yaparken
SEDANURRRR Gizemisss beşik sallama aparatı var bizde devamlı sallanıyor ve beyaz gürültü açık hep ona rağmen huzursuz hep 🤦🏻♀️
dmrkangamze SEDANURRRR biz 🤦🏻♀️ 7de kalktı hala uyumadı biraz önce dalar gibi oldu yine kıpır kıpır..
dmrkangamze SEDANURRRR valla burdaki annelerin yazdıklarını okudukça tek olmadığımı anlayınca rahatlıyorum 😂 resmen kriz geçiresim geliyo bazen ama daha ne dertleri olanlar var sağlıklı olsunlar da 💙
Prensannesiiiiiiiiii Ahhh Ahhh biz doğduğu günden beri bu şekildeyz gündüz uykuları maksimum 30 dk.uyutuorm mutfaga gidip bı su alana kdr uyanıo🤦♀️😄4 ay 21 gunluguz