espiri Bodak starbucksın espresso sunu kullanıyordum sade içince sert oluyor diyenler oldu bende starbucks Colombia aldım espressoya en yakın tat olarak ama bi tık daha hafif onu kullanıyorum🌻
Flamingom Bodak bendekiler bunlar bir sürü boyu var kahve olmasa da baska hiç biley koymam. Cam öneririm. Kahve yapan yerlerde bu kavonozu kullanıyor. İstegelsin zorda kalırsam alırım. Çünkü kahve com sirkülasyon çok olunca yeni kavrulmuşu hemen paketleyip gönderiliyor. https://ty.gl/8vxv4cy09u