Merhaba kahve sevdalısı hanımlar 😁 espresso için kullanacağım tavsiye edeceğiniz markalar var mı ? Lavazza cream kullandık seviyorduk ama az bulunuyor ve fiyatı arttı. Daha çok fiyat performans ürünü arıyorum 😁 malum kur farkı zamlar derken bi fincan keyfimizi hesaplar olduk. 🤷🏻♀️ Lezzet olarak da çok ayrım yapamıyorum damak tadım çok kuvvetli değil o yüzden gurme anneler size güveniyorum 🤓