Mercimek26 Gecikmede 9. gündeyim. İnatla test yapmıyorum 😂😂 ama tabi benim düzensizlikler oluyor. Bide üstüne covid oldum ona bağlıyorum gecikmemi. Ben yapmadım ama bence siz yapın test. Kızımda 3 . gün gecikmede öğrenmiştim ☺️
Raziye20 https://imgyukle.com/i/k6woUv Bu sabah ilk denediğimdeki hali https://imgyukle.com/i/k6wxjj Bu da 1 2 saat sonraki geldiği hal hamilemiyimdir anlamadım 🙄
Hibou Raziye20 1 2 saat sonra geçersiz olmuş oluyor test. İlk 5 ila 20 dakika kesin sonuç :) Testin paketinde yazıyor oda genelde
hunilimomm Gorkeminannesiii 30 aylık 😂😂 bende sabah kan verecektim sağlık ocağında cihaz bozukmuş bende test aldım hemen çıktı
Gorkeminannesiii hunilimomm Oyy büyümüş seninki ☺️ bende biraz korkuda var çok yaramaz oglum 2 yaş sendromuna giriyoruz yavaş yavaş 😬 hayırlısı olsun hakkımızda inşallah ❤️
Raziye20 Hibou banada öyle geldi sanki sonradan kaymışda o kırmızılıklar oluşmuş gibi biraz fazla damlatmışta olabilirim 🙄 bozukta olabilir neyse tek çare yarın kan verip baktırmak 😊