Gorkeminannesiii Nabersiniz aşklar Bayadır yoktum ama geldimmm 😍 şimdi şöyle Bi durum oluştu 4 gün adetim gecikti ve tırsıyorum hamilelik olasılığı kaç sizcee normalde tak tak tak gününde oluyordum 🙄🤪😒 yavaştan tırsmalar başladı test alıyım mı bekleyimmi 🤫🤭
TheBaby Gorkeminannesiii Şimdi canım ne yaptığını sen daha iyi bilirsin🤣 2 gün daha bekle. Yada erken gebelik testi al onda çıkıyo
Zelisblt Gorkeminannesiii bu düzenli adetin tek kötü tarafı Sanırm gecikince hemn tırsmak, bnmde çok düzenlidir hatta kızımda 1 gün gecikti aha dedim hamileyim ve hamileydim 😁
Gorkeminannesiii Zelisblt yaaaa 😍 maşallah cidden hep gününde oluyodum 4 gün geciktim bakalım nasıl olucak 😌💖
hunilimomm Gorkeminannesiii adetim 3 gün gecikti bugün test yaptım hamile olduğumu öğrendim 😂😂 varsa evde yap
Rubab_Mommy Gorkeminannesiii kiz ben 1 2 gun gecikse meraktan catlarim.Git koş test al yap 4 gun gecmiş cikar varsa😁
hunilimomm Gorkeminannesiii 30 aylık 😂😂 bende sabah kan verecektim sağlık ocağında cihaz bozukmuş bende test aldım hemen çıktı