sarmaliklahana oğlum kullansaydı alırdım kaçmaz ama 4 numara bize küçük maalesef benim oğlan biraz tompik napim el mahkum molfixden başka hiçbir şey iyi gelmedi bize düşün prima bile pişik yaptı dedim buay marketten alıyım 50 adet beze 110 TL verdim mecbur yapıyorum insanlık hali para olmadığı zamanımız olur kalsın köşede kullanırım o ay diye valla Bi bez Bi dalin Bi 3 parça kıyafete 250 TL bıraktım İnternet daha karlı benim icin