Anne1212 Uzayiko aynen benimde ilk zamanlar geçiyordu sonradan izler kalmaya başladı geçmiş olsun canım
Uzayiko Anne1212 sürekli aynı yere vurduysanız olabilir yine de bir doktora danışın bence.çok geçmiş olsun
Meerve Anne1212 ben oksapar 6000lık kullandım canım kollarımdan. Dogumdan sonrada kullandım ama kollarım ozaman lar acımıstı gectı. Belkı senın tenin daha hassastır.