Kızlar bir şey soracağım hamile olduğumu öğrendiğimden doğumdan 1 ay sonraya kadar kan sulandırıcı kullandım bebeğim şuan 4 buçuk aylık çok şükür yaklaşık 3 buçuk ay önce iğneyi bırakmama rağmen iki kolumdada hala iğne yerleri mosmor sizdede bu şekilde mi neden hala geçmedi acaba bir fikri olan var mı ?? Birde iğne kol karın ve bacağa vuruluyor biz karına 4. Aya kadar vurduk 6 ayda bir gün bir kola bir gün diğer kola olacak şekilde kullandık onunda bir etkisi olabilir mi