Arapgelin oğlum 12 aylıkken falan yok yürümüyor bu çocuk yürümeyecek mi diye çok üzülürdüm . 13 ayda yürümeye başladı . Tam bir hafta yürümüştü ki bir düştü . Ayağını incittti . Doktor 1 hafta boyunca ayağı yere değmeyecek dedi. Hayatımın en zır bşr haftasıydı sanırım onu yere değdirmesen kucakta bir hafta geçirdi. Bir hafta dolduğunda ise hiç yere basmadığı için yürümeyi unuttu geri en başa dönmüştük . Hayırlısını ve en doğru zamanı iste . Gerisini bebeğe ve Allah’a bırak