Oğlum yarın 15 aylık oluyor henüz yürümüyor koltuk dan bişeylerden destek alarak yürüyor ama daha adım atamıyor koltuğa sabitleyip gel gel yapıyorum adım atmıyor komple kendini atıyor bide sürekli elimizi tutuyor yürütelim diye 😞 milletin lafından nefret ediyorum tembel deyip duruyolar…