Petitom AselinAnnesiiiiii bizim sağlık ocağımız da 9. Ay da çağırdı aşıya yaptırdık 1 yaşta da yaptırdık bebeğim 14 aylık ve kızamık oldu iyi ki erken yaptırmışız hafif atlatıyor kalabalığa giren bitişi değiliz be nereden bulaştı bilmiyoruz