AselinAnnesiiiiii Bebeğim 13 nisan doğumlu. Ocak ayında 9 aylık olacak ama sağlık ocağındaki ebe bu ayın 19 unda çağırmış daha 9 aylık olmadan. En son iğneye eşim götürmüştü birde hemogram testini hastanede yaptırıp gelin demiş. Öncelikle sorum 9. Aydaki aşıyı vurdurdunuz mu? Hemogram testi içinde önce çocuk doktoruna gidip söylemem lazım mı? Girişimiz olmadan direk kan alma yerinde kan almazlar diye düşünüyorum
Woody AselinAnnesiiiiii doktor 9.aydaki asiya cok kalabalığa girmiyorsa Grek yok demişti. Yine aynı sekilde 1 yas öncesi kan testi çok doğru sonuç vermez, gerek yok demişti
Birprensannesi12 AselinAnnesiiiiii 1 hafta önce 9 aylık aşısını vurdurdum ama kan testi falan istenmedi
Candanotemm AselinAnnesiiiiii 9.ayda kızamık aşısı yapıldı tek bacağından canm. Test istemediler.6 aylık kontrolünde yaptırmıştır. değerleri normal çıktığını söyledim belki de ondan istemedi.
Seatib AselinAnnesiiiiii aşısını yaptırdım. Kan testini hem doktor hem sağlık ocağı istemişti yaptırdık.
kaymakliekmekkadayifi AselinAnnesiiiiii bizim ebemiz 9 Ay asisi zorunlu degil 12. Aydada yaptırabilirsiniz ama biz oneriyoruz dedi. Ben kendim avmde calisiyorum bu sebeple kizimda hergun giriyo cikiyo nolur nolmaz diye ben yaptirdim 3 mart dogumlu 6 aralikta yaptirdik. Tam.9 ay dolmustu. Yine 6 martada 12. Ay asisi icin gun verdi. Kan testine gelince saglik ocaginda yapildi bizim sonucta sikinti cikarsa o zaman hastaneye sevk ediyoruz demisti cok sukur o da iyi cikti.
BuzluKahve AselinAnnesiiiiii 9. Ay aşısı zorunlı değil dediler. Ben takibini ayrıca çocuk doktorunda yaptırıyorum. Kan tahlilini de 1 yaşında istedi. Aşılar ve kan tahlili 12. Ay, menenjit 13. Ayda oldu.
Ozlemparlak AselinAnnesiiiiii benim kızım da 19 nisan dogumluk tam dokuz aylık oluyor o zaman bizde aşıya çağırdı kızamık aşısı hemogram hastanede yaptır dedi önce xocuk doktoruna gideceksin o isteyecek sonucu sağlık ocağına götüreceksin bide ebe bana gelmeden 2 3 gün önce bir yumurtayı beyazıyla birlikte omlet yapıp yedir dedi alerjisi var mı bakalim kızamık asisinda yumurta beyazı var dedi size de söylediler mi?
AselinAnnesiiiiii Ozlemparlak yok yumurta beyazını falan demediler 🤷🏻♀️ Ama baska yerde okumuştum aşıdan önce alerjisi var mı diye soruyorlarmış varsa 12. Ayda oluyormuş aşıyı ne kadar doğru bilmiyorum. Benim bebeğimin süte alerjisi var gibi. Cuma günü alerji doktoruna gitmiştik oda deri testi yaptırdı o esnada süte yumurta beyazına fındığa bakıldı o testte bir şey çıkmadı. Ama dediğiniz iyi oldu bende beyazıyla yedirmeyi denerim
Buglem_Bugra Ozlemparlak benim oğlumda 9 ay 13 günlük bu hafta aşıyı yaptırmayı düşünüyorum ama yumurta beyazini hiç vermedim yedirdikten sonrami yaptırsam sizce birde bebeğimin elma portakal a ciddi alerjisi Var
Ozlemparlak AselinAnnesiiiiii bencede deneyin çünkü varsa hemen yaptırmazsiniz sizde asiyi bize de öyle söyledi iste
buselidunya AselinAnnesiiiiii Bizden kan testi istendi değerlerine bakmak için, aşıya gelmeden önce hastanede kan aldırın dendi. Direk hastaneye gidip 9. ay kontrolü için kan aldırıcaz demiştik, öyle kan verdik sonra eşim hastanede çalıştığı için değerlerine orda baktırdık herşey temiz çıkmıştı sonrasında da aşısını yaptırmıştık🌸
Muhasebeciana AselinAnnesiiiiii 9.cu ayda evet asi yaptirdik kizamik asisi 1 yastada yapiliyor ayni asi. Suriyrlilerden dolayi kizamik vakalari arttigi icin 2 doz halinde uyguluyorlar artik cogu yerde. Biz doktorumuzda yaptiriyoruz devlet asilarinjda doktorumuzada guvendigimiz icin evet yaptirdik cok sukur ki bi alerjik durum vs de olmadi. Bizim doktor 8.ci ayda kan tahllilleri istemisti kan sayimina 8.ci ayda bakmisti ayni zamanda idrar tahlilide almisti hepsine bakmisti
Vuslat23 Bızde 12 nısan doğumşuyuz en son 6. Ayda gıttım sag. Ocagna 9. Ay asısı zorunlu dgl çok kalablıkla ısın yoksa yapma zaten 1 yasnda ypılacaj dedı, baskada hıc gıtmııyorum dr. A bır sorun olmazsa gıtmedımde yanı korkuyom malum pandemi herkes hasta
Ozlemparlak Buglem_Bugra yani benim.bebegimin şu şu kadar birseye alerjisi olmadi yumurtayı beyaziyla vermemi alerjisi olup olmayacağını görmemi söyledi
prensannesi55_ AselinAnnesiiiiii 9.ayında aşı yaptırdım kan testlerini hastanedeki doktorumuz yaptı 1 gun once yaptırdım kan testini sonuçlarımızı ebeye gösterdik
Ohaezgi AselinAnnesiiiiii 9 ay aşımızı sağlık ocağında olmadan hastanede kan testi yapıldı sonuçları alıp ebeye götürdüm aşı gününde hem aşı oldu hem kan testini değerlendirdi şükür bir problem çıkmadı