Bir_prens_bir_prenses As1ioz o kişi dalga geçmiş bence😄 öyle olsa ücretli olan aşıları ücretsiz yaparlar en başta. Bazıları sağlık ocağında değilde hastanede yaptırıyor hastane de ücretli yapıyor aşıları belki onu demek istemiştir
Berilsmom46 As1ioz devleti bilmiyorum da sağlık ocağına yengem 2 çocuğunu her ay duzenli götürürdü para alıyordu