Noname21 As1ioz 2 yqsinda tüm devlet aşılarını oldu. Bundan sonraki ilk öğretimde. Hic duymadım. Olsaydı duyardık.
Berilsmom46 As1ioz devleti bilmiyorum da sağlık ocağına yengem 2 çocuğunu her ay duzenli götürürdü para alıyordu
As1ioz Gulefsan ben kızımı aşıya götürdüm doguda yasayan burayada misafirliğe gelmiş bi kadın soyledi siz aşı yaptırınca para almıyormusunuz biz orda alıyoruz dedi
ayazasaf As1ioz iyi keklemiş 😂 doğudakine niye ödüyormuş ödüyorsa bizde burdayız niye haberimiz yok. Aile hekimim en yakın arkadaşım. Öyle bişe yok Kimbilit nerden sosyal yardım alıyordur veya çocuk parası onu demiştir
Gulefsan As1ioz doğuda yaşayan bir kadınım devlet bana aşı için para vermedi 🤔 bence de başka bir şeyle karıştırıyor
Utkucan As1ioz yok öyle bişey sana niye para ödesin hem aşı imkanı sağlayıp SGK personeliyim orda falan bahsi geçerdi mutlaka
ayazasaf SonSerce neyi teşvik edecekler ki doğu diye ? En ücra yerdeki çocuğada metropoldeki çocuğada yapılıyor
dikkatcokacemi As1ioz belki teşvik amaçlı olabilir. Öğretmenim ve daha önce doğuda görev yaptım. Veliler okuyan çocuğu başına para alıyordu. Çünkü almasalar yollamazlardı 🥺😔 belki böyle bir durum olabilir. Her yerde olmuyordu bu dediğim de belli başlı yerlerdeydi
Badwolf Yardım yaparken kırmamak için de olabilir aşıya çok karşı olan bir yerse teşvik içinde olabilir.
Bebegimm1 As1ioz aşıya para vereceklerine özel aşılari ucretsiz yapsinlar da durumu olmayan da yararlansin.bennn hiccc zannetmiyorum kimse kimseye aşı için para vermez.