Prensescilek Bence ilgiyle alakalı ve çocuğa karşı çok sıkı olmamak gerekiyor. Örneğin biz bazen aman dökülmesin , etraf kirlenmesin vs diyerek çoğu şeyi çocuğun insiyatifine bırakmadan kendimiz halletmeye çalışıyoruz. Aslında dökülsün , etraf batsın ne olacakki ? Ben o yüzden çok müdahale etmedim. Kızım 27 aylık kendi ayakkabılarını giyer , tersi düzü bilir. yemeğini kendi yer. Üstünü giyer. Bide bol bol konuşmak lazım. Ben çok konuşuyorum kitap okuyorum. Renkleri sayıları çoğu harfleri biliyor. Çok güzel kendi kendine oyun kurar. Örneğin kardeşinin yürütecini kendine doktor masası gibi birşey yapmış hastayım annecim doktorculuk oynayalım dediğimde gidip yürüteçten birşeyler getirir gibi yapıp bana sürüyor ateşime bakıyor. Böyle yapa yapa çok güzel oyun kurmayı öğrendi