Prensescilek benim çocuklarımda öyle. Şuan kızım 2.5 yaşında baya sohbet ediyoruz. Bunun ünlü olmaya ilgisi yok ki. Her çocuk farklıdır. Onların tek farkı çocuklarıyla ilgileniyorlar zamanları yoksa ilgilenecek birini buluyorlar. Çocuk sürekli sosyal yani. Bu forumdaki bebeğim konuşmuyor diye üzülen annelerin bir kısmı bu ünlüleri takip ediyor onlara özeniyor ama çocuğunun eline telefonu veriyor yemek yapacam temizlik yapacağım diye. Çoğunun bebeği video izlemeden 1 lokma yemiyor. Sizce hangi çocuk erkenden konuşur?
Sizi tenzih ederek yazdım. Üstünüze alınmayın lütfen 🌺