hunilimomm hamileligimi 6 ay sonra yaşadım ilk günden denemeye başlamıştık belki sizinde öyle olabilir ama psikolojik de olabilir ben hamileligimi öğrenene kadar kaç defa kan verdim kaç defa kendim yaptım 6 ay içinde saymadım bile o kadar çok 😁 sonra bıraktım kafaya takmadım koronanin ilk başlarında aynı korona belirtilerini yaşadım hastaneye gittim öylesine test verdim daha 12,57 idi değerim marmarayda öğrendim hamile olduğumu 😁 yani demem o ki kan testi yapın bi belki çıkar yeniyse evde yaptığınızda çıkmaz bende çıkmamıştı çünkü aynı gün içinde yapmıştım ikisinide 😊