Duyulurum hunilimomm benim de adetim 2 gün gecikti, o kadar korkuyorum ki bırakın testi hangi gün olmuş olabilir diye hesaplamaya bile elim gitmiyor 🥶🥶 Bence siz sabah ilk idrarla bir test yapın varsa çıkar 🥺
hunilimomm Duyulurum iliskiyi bende hesaplamadım 😂😂 o zaman iyice kafayı sıyırırımm 😂😂 test mi alsam kan mi versem bilemedim sağlık ocağı ile eczane yan yana 😂
Duyulurum hunilimomm ikisini de yapiverin gitmisken 😄 varsa çıkar ikisinde de. Kan verince onun sonucu beklemek de ayrı gerginlik 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom896 hunilimomm Bu konu üzerine ne zaman bu kadar uzun sohbet etsem ertesi gün hamile psikolojisine giriyorum 😧
hunilimomm Duyulurum adete 3 gün kala yapmıştım bişe çıkmamıştı 😂 belki dedim geç döllenme vs olduysa ayy bilmiyorum sabah yağmur yagmazsa gideyim
gzm_42 hunilimomm ay ne güzel maşaallah Allahım en kısa zamanda nasip etsin inşaallah inşaallah vardır hamilelik benim oğlan çok zor bı çocuk olduğu için bide hamileliğimde baya zor olduğu için korkuyorum ama benimde öyle adetim gecikti yarın mecbur test yapacam
Anneyim_anne hunilimomm bı iki gün daha bekle. Benimde 6. Gün falan miydi ne çıktı çubuk teste. 3 . Olunca haliyle günleri bile unuttum🤭😅
hunilimomm Anneyim_anne idrar testinde çok silik çıktı bi kaç arkadaşıma attım negatif dediler ama ben görüyor gibiyim o yüzden negatif dedim olmadığına inandırdılar
gzm_42 hunilimomm geçer inşaallah kötü düşünme Allahım herkesin hamileliğini kolaylastirsin heleki bide 2 3 lere yardım etsin çünkü bide ilk bebek var ilgi alaka ister 🤣
Anneyim_anne hunilimomm valla benim anında çıktı şok oldum. Ozmn biraz daha bekle ins vardır ama eğer öyleyse biraz zor gibi
Anneyim_anne hunilimomm hadi hayırlısı ins. Şimdi olursa benim çocukların araları kadar olur çok rahat geçiyor. Biraz daha anlıyodu büyüğüm zorluk çıkarmadi sağolsun ☺️