sarmaliklahana lanadelmiyav 30 yıllık sivaslı yım kareadenizli oldugumu yeni öğrendim 😆😄 bacım iç anadoluda Sivas 🤭
BabyYoda Aalime Biz sizinle yorumlarda çok karşılaşıyoruz forum dışında tanışsak baya iyi anlaşırmışız 🥰🥳
halamidagakaldirmislar Bebeklerin anne karnında annesinin organlarıyla oynadığını düşünüyordum nasıl gıdıklanmıyorlar diye de soruyordum 😂😅
Deletedmom4444 Filmdeki hayvanlar gercekten ölüyor sanırdım ve cekenlere hep sinir olurdum. Bide televizyon ,gazete yanindan bakinca gorunmeyen kisimlarin gorundugunu sanirdim. Bide boceklere bssinca ayakkabidan gecip ayagimi yicekler sanirdim 🤓🤓🤓
ikiprensannesi_gul Cnr060621 ben çocukken😂bebeğin sadece karından çıktığını sanıyodum diğeri hakkında sıfır düşüncem varmış 🤣
Mirelkusveannesi Deletedmom7283 şimdi hayal gücümle şehir dışına bile çıkamamam peki 🤣 ekonomik kriz hayallerimi bile vurdu🤣🤣🤣
nurelem Cnr060621 Bücür cadı izlerdim,tepsiye dudak hareketi yapınca herşeyi gorebilecevimi sanardim öyle yapa yapa alsikanlik kazadim zaten😂 Bir de sihirli annem deki köpegi gerçekten babaları sanıyordum 😂
nurelem Deletedmom_72 ay hiç sorma oradan kaldı ağzımı sağa sola oynatma, şimdi çocuk benden gördü i da yapıyor, eşimde bırak artık şu hareketleri çocukta alsiti diye kiziyo,😀
sarmaliklahana lanadelmiyav 😆😆😆 pardon. Burda öyle seyler okuyorum ki artık gercek şaka algılayamıyorum 😆😄 olur mu olur dedim