Aselduru88 bişey olmaz korkmayın ben de oynamadım. Büyüyünce geçiyor. 6-7 yaşlarındayken çocuklarla oynamak yerine üniversiteye giden ablaların peşine takılırdım onlarla otururdum. Çocuklar bana çok bebek gibi geliyordu. Hatta yetişkin olana kadar (lise çağlarına )yaşıtlarımla çok muhattap olmadım.