Kızlar bu durum beni çok üzmeye , eşimin de dikkatini çekmeye başladı. Kızım 15 buçuk aylık kesinlikle onunla bir olan bebekler akranlar kuzenler ile 1.2 yaş yani çocuklarla yaklaşmak ve onları kendilerine yaklaştırmak istemiyor sürekli kaçıyor Ağlıyor onlar yaklaşınca da onlari ısırıyor sinirlenip ağlıyor off bu nasıl bi durum ben çözemedim 😔