Merhaba, oğlumda da şüphelenilmişti çok şükür tekrarlamadı ama bu süreçte olabiliritesini doktorla konuştuğumuzda 6 yaşından sonra geçen bir hastalık olduğunu söylemişti. Vücut düzenli olarak her ay ateş üretir ve inatçı ateş olurmuş. Çok geçmiş olsun, umarım o değildir🌸