Daha geçen hafta griptik antibiyotik kullandık bırakalı 2 gün oldum hooop şimdi yine ateşlendi hemde geçen ayla aynı tarihte. 6 7 aydır her ay atesleniyorm salı gününe randevumuz vardı umarım hastalanmaz diyordum. Bu durumda olan anneler bebeğinize nasıl teşhis kondu ne gibi tedaviler yapıldı ve ateş araliginiz acildimi. Her ay ateşlenmesi o kadar yıpratıcı bir sürecki.