ceyhunun_annesi Biz ilk alıştirma bardağıyla başladık çok akıtıp damlatıyordu. Su içmek istemiyordu,zorlanıyordu. Ne zaman pipetli aldım keşke ilk onu alsaymışım dedim. Pipetliyi elinde sonunda alıyorsunuz alıştırma bardagi kısa dönem kullanılıyor zaten. Kullanamazsa daha sonra elbet kullanır. Ben dediğim gibi alıştırma bardağından hic memnun kalmadım.