ceyhunun_annesi Evet kızlar sorum başlıkta bebeğim 7 aylik biberonların hepsi akıtıyo zaten biberon da emmiyo ama düzgün akıtmaz bi suluk önerisi istiyorum
birfincantuzruhu ceyhunun_annesi avent 🤞 oğlum 6 aylıkken aldım 1 yaşında hala sıkıntısız kullanıyoruz. Oğlum atar fırlatır ama hiç bisey olmadı.
ceyhunun_annesi Eymenebrar hemen bakıyorum avente, wee nin disney karekterli var onu mı diyosun yorumları pek iyi değil ama
Nilyamom ceyhunun_annesi wee baby kesinlikle oturmuyor 10 dk uğarışıyorum takmak için hiç tavsiye etmem eziyet yani. Nuk aldım bugün aradaki farkı anlatmaya gerek dahi yok.
Aybo ceyhunun_annesi ben chicco nun alıştırma bardağını kullandım ne akıttı ne kırıldı ne kokuttu çok memnundum👍
denizalbinannesi avent kullandık akıtıyor malesefe gorselıne aldanıp almıstım smdı wee baby kullanıyoruz cok memnunum kapagı zor acıkıyor kendi acıp dokemıyor ve hıc akıtmıyor
denizalbinannesi ceyhunun_annesi yok hayır alıstırma bardagı değildir suluktur. https://ty.gl/0xjklj1f28
ceyhunun_annesi Nilyamom malesef wee baby asla önermiyorum kesinlikle bi yeri oturuyo öteki yerden akıtıyo berbat
nurelem ceyhunun_annesi canım alistirma bardağı sulukları var hiç akitmiyor, mamajoo marka kullandım çok menundum
Saitkereminannesi ceyhunun_annesi wee baby ve ocean balık yağı aldık kutuda suluk vardı oda çok guzel