Biz 10.5 ayligiz ama zatne son bir buçuk aydır 3. Öğün eklendi çok fark yok.Ben uyanınca biraz formül mama 1 saat sonra kahvaltı veriyroum bebek kuymagi,Ispanaklı omlet,Maydonolzlu,dereotlu otlu veya tereyağlı omlet,haşlanmış yumurta ya da pankek yapıyorum bunlar dönüşümlü yanında biraz meyveli yulaf,labne ve zeytin haftada 3 gün tahin pekmez
Veriyorum .kahvaltıdan 1.5 saat sonra da uyku uykudan önce çok az mama.Sonra uyanıyor meyve,yoğurt veya meyveli yoğurt,sabah yulaf yemediyse meyveli yulaflı yoğurt bunları dönüştürerek veriyorum 1.5 saat sonra da yemek ya da çorba haftanın 3 günu kıymalı 2 günü tavuklu 2 gün de balık .Kemik suyu ve tavuk suyu da kullanıyorum balığın birini balık çorbası şeklinde diğeri buğulama veya ızgara oluyor.Mercimek, nohut,barbunya gibi bakliyat yemekleri de yapıyorum.karbonhidrati ekmekten değil de patates,tam tahilli şehriye,yulaf ve tam tahıllı un ile sağlıyorum .Her yemeğe küçük bir patates koymaya çalışıyorum bir ogundekine tabi. Öğle yemek tarzı yaptıysam akşam çorba yapıyorum .sebze veya yoğurt çorbası veya tarhana.Uyumadan da formül süt iciyo gece de 1 kez kalkıp yine formül süt iciyo bizim programımız böyle umarım yardımcı olmusumdur