Bentabijii 13 aylık kızım.Hala öguruyor.Tane tane verince.Sabah kahvaltı domates rendeliyorum ymurta kiriyorum üzerine 1 tane.Yanina kefir ve kuru incir kürü üzüm kayısı püresi yapıyorum karışık bunları yiyor.11 de yoğurt.2 de cicibebe,elma,muz,pekmez,yulaf karıştırıp veriyorum.Bazen çorba.Aksam çorba yapıyorum sebzeli kıymalı tavuklu değişiyor.İcine ekmek içi koyuyorum azıcık.Bu şekilde yiyor.Her öğünün yanına portakal veya mandalina sıkıyorum.😊