moonlight1 spaceship kesinlikle katılıyorum,bu şey gibi zayıf birine çok zayıfsın denilince sorun yok ama şişman birine çok şişmansın dersen ayıp etmiş olursun,oysa ki ikiside aynı şey bana göre
Elife_unal spaceship gel bacım anlından öpcem valla ne güzel söyledin arada geyikte lazım ama kilo akma sorunum var sanırım tavsiyeye ihtiyacım var oysa ki
Minnakelifim03 Elife_unal merhaba bende aynı durumdayım b12 demir vitamini çok düşük çıktı metabolizma çok hızlı çalışıyormuş. Fakat bende çölyak çıktı bu yüzden kilo alamıyormusum sizde gastroentoloji bölümüne gidip colyak için kan verin çok ciddi bi hastalık kansere hatta ölüme kadar götürüyor vitamin mineraller vücuda aldırmıyor bu yüzden kilo alamıyoruz direncimiz dusuyor