Elife_unal ahh sizi en iyi ben anlarım :( insanlar aa ne güzel işte kolay kilo veriyorsun diyor ama bir diğer kısımda biraz kilo al diye psikolojik baskı uyguluyor adeta… herkes ideal kilosunda olmak ister… benimde hamilelik dönemlerim hariç kilom hep 50’ydi bunun için diyetisyene gittim verdiği listeyi uyguladım 5 kilo aldım ama yemek yemeden soğudum sonra hepsini geri verdim :( ben anladım ki benim sorunum iştah fazla yemek yemeyi sevmiyorum, sizde kendinizi tanıyın yemek yemeyi seviyorsanız belki düzensiz besleniyorsunuzdur bi diyetisyene gidin özel olmasına gerek yok devlet hastanesine de gidebilirsiniz