Oznur_0708 Tayiyldrm canım bizimde öyleydi ozamanlar daha eti dolup tenleri belli olmuyor zaman geçtikçe kilo aldıkça pamuk gibi oluyolar oğlum bem beyaz kime çekmiş bilmiyorum ama 😂 annede babasa bu kadar beyaz değil doğduğun pembeydi şimdi bakıyorum yeni doğan fotoğraflarınada be karaymış diyorum 😂 şuan 4 aylık
Tayiyldrm Oznur_0708 canım bizde 2 aylığız yüzü vücudu esmer ama elleri ayakları bembeyaz bi garip ☺️ Sizindemi böyleydi
Mihre Benim kızımın da öyleydi.Elleri ayakları pamuk gibi,suratı esmer idi.4.Aydan sonra açıldı.Şuan bembeyaz 😅
S_x_w Tayiyldrm 3.çocuğum uzamış sarılıktan ötürü yüzü esmer ama el vücut vs. bembeyazdı..4. Aydan sonra yüzü açıldı tam beyazlası dedik bu defa 5. Aydan sonra bacaklarından başlayacak koyulaşmaya başladı 😂😂 ilk defa böyle bir şey yaşadım hatta dr sordum olabilir dedi..şuan buğday tenli..baba sarışın ben buğday tenliyim..
Tayiyldrm S_x_w anladım benimkide çok garip şuan nasıl olacak merakla bekliyorum eller ayaklar yarı kolu beyaz vucut yüz esmer ☺️
merve5561 Tayiyldrm bi baktırın muhtemelen sarılıktır elleri beyazsa yüzü de o renk olacak sarılığı geçince
merve5561 Tayiyldrm evet kızımın yüzü öyleydi 2.5 aydan sonra bembeyaz oldu şimdi oğlum 50 günlük yüzü yavaş yavaş beyazlaşmaya başlıyor sarılığı var biraz
Tayiyldrm merve5561 bizde 2 aylığız yüzü baya esmer arada sarı renk gibi oluyor ama elleri ayakları hiç değişmedi beyaz duruyor bizde anlayamadık
Saresi Tayiyldrm kızım 9,5 aylık. Dediğiniz gibi kırmızı doğdu. Sarılığı çok az yükseldi esmerleşti elleri hep beyazdı. Şimdi hala rengi oturmadı bazen çok daha beyaz bazen esmer 😂
Pembebeyzmavi Tayiyldrm valla yine bi doktora gösterin ama benim kardeşim bebekken böyle karartılar oluyormuş hatta annem kir mi acaba diye liflermiş😂büyüdükçe açıldı rengi
Yigitahmedim Tayiyldrm benim iki çocuğum da kapkara doğdu 7. Aydan sonra bembeyaz ten sapsarı saç oldu 🥰 daha çok değişir
Elikom AlpEmir eli yüzüne döndü😅 ben beyaz tenliyim benim yanımda esmer bi bebek🫢☺️ 7aylık oldu şuan bilmem ilerde açılır mı😇