mavilimorcicek41 s_enil_ay bebeğim 4 aylıkken hem üzüntüden hem midemden rahatsızlandım sütüm kesildi 15 gün kadar geri getirmeye çalıştım çok şükür geldi bol bol su uyku hoşaf hurma ceviz anne sütü çayı ne bulduysam içtim o dönemde şuanda 14 aylık meme delisi gelir yani
ilosasell s_enil_ay galaktago öneririm süt artırıcı dmalaa benim sütüm azılmıştı Bayaa faydasını gördüm
UmayGmz Guzelanne34 benim gözle görülür oldu canım gögüslerimde büyüdü sönmüşlerdi inşallah olur suyunuda güzel iç
s_enil_ay Hayatsimdiguzel siringa yontemi de denedik ama bebegim asla emmiyor. Aglama krizlerine giriyor. Oyle ki oyle huy tutturdu ki sonra biberonla verdim onu da almadi.
Hayatsimdiguzel s_enil_ay eda ile deneyebilirsiniz. Hem memeyi emer, süt artırır. Hem de sabit hızla mamasını alıp sakinlesebilir ve belki alışır
Hayatsimdiguzel s_enil_ay emzirme destek sistemi, internette videolarını bulabilirsiniz. Bebek memeyi emerken aynı zamanda ufak bir sondayla mamayı çekiyor. Böylece hem direkt biberondan hızlıca almıyor, hem de emdiği için süt artıyor.