Bana ebe 1 damla bile gelirse sütün artabilir demektir demişti. Sonuçta vücut süt üretiyor hala demek ki, pozitif olun. Siz de denedikten sonra tecrübenizi paylaşır mısınız buradan?
Ben de artırmaya çalışıyorum ama maalesef düzenli sağim yapacak vakit bulamıyorum. Bebeğim de hemen uyuyor emerken, tam bosaltamiyor memeyi. Üstelik sadece tek memeden emzirebiliyorum, diğer göğsümde sorun olduğu için. Bir de rezene çayı ve bulgur tüketiyorum sık sık. Yine de çok artiramadim sanırım ki, hala emzirdikten sonra ağlıyor ve mama da veriyorum (2 ay 10 günlük)
İnşallah sadece emzirdigimiz günleri görürüz 🙏