Tuanakusunannesi Yasinahmet mutlaka öyledir inanıyorum keşke şikayet vara girmeseydim orda yazmışlar bataryasınin ömrü çok kısa ve bataryası pahalı diye , bizde servisiz ilk aklımıza gelen arıza kısmı oluyor malum meslek hastalığı 😂
Nergisim09 Tuanakusunannesi canım ben ıkı gün once aldım phılıps XC8043 çok memnunum 65.70 dk sarj ile çalışıyor 3 kademeli 1 kademesi bıle cok kuvvetli cekıyo oderece cok guzel 😍
2-erkekannesii Beko nun şarjlı dik süpürgesi ni 2 senedir kullanıyoruö 1500 e almıştım şarjı uzun süre gitmiyor ama işimi görüyor şarj bitene kadar
birDemirannesi Ben braun kullanıyorum yaklaşık 1.5 yıldır. 3+1 evi tek şarjda süpürüyor. Ev daha büyükse yedek bataryalı modeli var ondan tercih edilebilir. Çekim gücü de çok iyi fiyatı da dyson a göre çok uygun.
birDemirannesi Tuanakusunannesi braun yazmışım, gece çocuktan kafa kalmıyor 🙈 markası bosch. bosch unlimited serie 6 modeli
Kuzeyin_annesi53 Tuanakusunannesi şarj süresi bana gayet yetipte artiyo bile 65dka şarj süresi ama hepsini kullanmıyorum ben evim 3+1 200metrekare tamamen dolu bataryayla başlıyorum supurmeye isim bittiginde yüzde 60 şarjı kqlmis oluyo