Kızlar merhabalar ilk defa post açtım , öncelikle bende bir tane robot süpürge var yeni aldım doğru dürüst kullanmadım.. şimdi onu satıp yerine dikey şarjlı süpürge alayım diyorum, şimdi çoğunluk Dyson diyebilir ama parçaları pahalı servis sıkıntısı yaşarım gibi geliyor, size bir sorum olacak dikey şarjlı Süpürge kullananlar hangisini tercih etmeliyim Dyson da olabilir yada ona o kadar para verme bu süpürge de işine yarar diyebileceğiniz süpürge var mıdır ?