Nesrincente ay cok teşekkür ederim ayak koyma yeri yok rahatsız olur mu ? Yani şöyle de bir şey var ayak koyma yeri olursa güvenlik açısından kötü olur ayağını basıp kalkabilir egilebilir düşebilir . O yüzden ayak yeri olmayan mama sandalyesi istiyorum. Ama ayağını koymazsa da rahatsız olur mu acaba diye cok tereddüt ettim 🥲