Sevvalakkah duyguarsddn25 https://ty.gl/ecwz8ds8dt Benimki bundan bebeğim 5 aylık doğduğundan beri içinde sallıyorum içine sort tarafını desteklesin diye yorgan gibi bir şey koydum düşme riski olmuyor zaten yanınızda olduğu için 5 aydır memnunum tavsiye ederim
Pares duyguarsddn25 benim kurtarıcım olmuştu diyebilirim aylarca kullandım şimdi tabi büyüyünce vazgeçtim
plakayerli Pares biz de hep hamak kullanıyoruz 6 aylık oldu henüz dönemiyor ama dönmeye başlayınca ne yapıcam bilmiyorum siz ne yaptınız
Pares plakayerli oğlum şuan 20 aylık 11 aylıkken kendisi vazgeçti rahat dönüp hareket edemeyince sonra büyük yatağına aldım orda yattı 3 ay kadar şimdi benimle uyuyo 🥰
Pares plakayerli evet canım sallanıyo ama yatmıyo benimle uyumak istiyor yeni almıştım yatağıda 3 ay yattı kaldı öyle birlikte uyuyoruz
Eminedilmen duyguarsddn25 https://www.umaybebek.com.tr/gold-anne-yani-besik böyle zaten salladığınız da aynı ayakta sallanmış gibi oluyor