ayscnky1 Yagmuralmila doktoruna söyledim zaten bütün bebeklerin böyle olduğunu söyledi ve sıkıntı olmaz dedi. birçok bebek böyle yapacak bir şey yok malesef ki.
Yagmuralmila ayscnky1 iyi bakalım geçmiş olsun benim kızımda hiç olmadı .. demekki böyle oluyormus yeni öğrendim
Ada20 ayscnky1 benim bebeğim bir yaşında hala geceleri yedi sekiz kere kalkıp emmek istoyor doğduğundan beri değişmedi hiçbir şekilde
Tosbik1406 ayscnky1 anne kokusu istiyor ve süt istiyor cnm mama içenler daha az uyanır hatta hiç uyannaz