merhabalar. benim bebeğim 15 haftalık ve şu zamana kadar sürekli geceleri uyanıp emmek istiyor. her gece 5-6 kere uyanıyorum belki gazı vardır diye kucağıma alıp dolaştırıyorum ama beş dk da olsa illa o memeyi ağzına sokacak yoksa ellerini şapır şapır yalıyor yine uyutmuyor. gece uykularının uzaması gerek daha az uyanması gerekiyor ama blzde öyle olmuyor. benim gibi olan var mı ben ne yapmalıyım? tüm bunlar normal mi?