Cnprtk 17 aylık ikizlerim de öyle. Olmayınca olmuyor, zorla da olmuyor. Verin nasıl yiyor diyenler olmuş, tamam evet illaki öğrenicek ama bizimki de can gerçekten. Veriyorum öğürte öğürte kendini yediği ta sabah yediği şeyi bile kusuyor. Günde 3 kere bu yüzden kustuğunu bilirim maalesef.
Ben de ufak ufak başladım, bebeklerimden birisi biraz daha ılımlı ama diğeri ile çok zorlanıyorum. Olmuyorsa zorlamıyorum