Cnprtk baslarda ogurucek hatta belkide kusucak. kesinlikle siz eline verin ve birakin yerse yer yemezse yemez diye ilerleyin. gerekirse ac kalsin kendi yemek talep etsin. ve siz onune koyun birakin. ogurebilir kusabilir ama alisicak. benim kizimda 2 yasinda. ben blendar hic kullanmadim ama buyuk parcalad vermeyede tirsiodum. yavas yavas astik tabi 1 yasina dogru olan donemden bahsediorm. sonra kizim oyle bi alistiki yogurtsuz yemek yemez oldu ve yogurtla yemegi ayni kasiga koyup veriodum lonk die yutuyodu cignemek yok. sonra dedim bu boyle olmaz. taneli yemiyoduda kusuyodu bezelye fasulye fln. xignemeden yutmaya kalkiodu haliyle buyuk gelip rahatsiz olup kusuodu. sonra pilavi cok sever dedim alistiricam. once pilav verdim yogurtsuz tabi pesine hemen yogurt istedi hayir dedim cigne onu oyle vericem. yemek suremiz uzadi cignemesini beklerken. yogurduda atiyorjm pilavdan 10 saniye sonra veriodum gene oyle cok midesi bulanmasin die. sonra o 10 saniye 20 oldu 30 oldu derken simdi pilavi yutuyo ustune yogurdu veriyorum yutuyo. ve bezelye barbunya fln yio simdi. benim taktigim boyle olmustu