Kirmiziburun 1tuhafokur Xiaomi not 10 5g 23 Eylül’de almıştık 3000 e ram kamera telefon tasarımı çok iyi 🤌🤌
Masalmmmmmm Kesinlikle Xiaomi ben mi note 10 lite kullanıyorum çok memnunum. Eşim oppo kullanıyor telefoncunun biri kendisine de söylemiş Xiaomi oppo ve diğer markalardan çok daha kaliteli diye
Oykumm_21 1tuhafokur oppo reno 4 kullanıyorum çok memnunum iPhone kullaniyodu 6s bende ona bütçe ayıran adım ama çok güzel hemen alışıyorsun kamerası efsane bu arada
bakma-bana4 1tuhafokur Xiaomi mi 11 lite kullanıyorum ve 2 ay oldu alalı sana varya ölüyorum her telefonu elime alisimda ah bitiyorum internete girince yazın 😅😅😅😅 şarkı yazdım kız 😅 dediğim telefonu al kesinlikle 128Gb 8 ram . Veeee fiyatı ise 3.900 -4 bin küsür diye hatırlıyorum kuzum
1tuhafokur bakma-bana4 teşekkr ederm benmd e dkkatimi çekti o telefon canm ama altı bin olmuş o da 😂😂
Zeydeymen İkiside Bi işe yaramıyor huwai P40 lite kullanıyorum muhteşem arkadaşım oppo aldı pek memnun kalmadı xiaomi ye verilen para da boş zaten biraz araştır canım istersen bilindik mrka almak daha mantıklı
1tuhafokur Zeydeymen Oppo kullanan yok çevremde ama Xiaomi fazlaca ve herkes memnun ama blemedm dediğiniz ditelefına da bakaym hiç aklımda yoktu normalde teşekkr ederm😇🌺
_BirAnne 1tuhafokur arastırıp temiz ikinci el bi ıphone alabilirsiniz al sat yapıp nakite çevirenler oluyor gecen gün babam aldı 11 i gayet temiz pil sağlığı 95 di 8 bine aldı
1tuhafokur bakma-bana4 valla hepsi öyle 😳 o telefon da piyasadan kalkıyormuş telefoncu bulamıyoruz dedi🙄