Sldmrt 1tuhafokur xioami 11 lite 5g al. Eşim profesyonel çekim yapıp haber sitesinde vs yayınlıyor öyle güzel ve hızlı 😍
Ssssraa Xioami mi note 10 kullanıyordum, ben de 7 plustan geçtim. Şarj konusunda ayakta alkışlanır ama ben ıos’dan sonra asla alışamadım bir kaç ay sonra tekrar değiştirdim şuan 8plus kullanıyorum mutluyum😜😜😜
1tuhafokur Ssssraa siz gelecekteki ben olabilir 😜 sekiz Plus alsam mı diye düşündm ama pek fark yok saçma mı olur demiştim
Ssssraa 1tuhafokur ben ettim, sen etme 😂 resmen değiştirmek için gün saydım. Bir de kullandığım model kamera açısından vs çok memnun kalınan bir modeldi
Deletedmom5284 1tuhafokur ben mi 8 kullanıyorum eşimede mi 9 aldım ikimizde çokkk seviyoruz şimdi de kendime Xiaomi black shark alacağım, bu modellere bak mutlaka, Xiaomi redmi değilde direkt Xiaomi ler daha iyi
Deletedmom5284 1tuhafokur rica ederim gülüm güle güle kullan inşallah gönlüne göre sevdiğin bi telefon bulursun
Limoncicegiiiii 1tuhafokur bence iPhone dan androide geçmeyin büyük pişmanlık olur iphoneler her zaman çeyrek altın gibi verdiğimnz zaman değerleniyor diğerleri öyle değil yavaşlıyor en iyisi dahi olsa bende bekliyorum değişmem gerek batarya değiştirdim 4. Senesi 6 S kullanıyorum hala yavaşlama yok artmasaydı bu kadar alıcaktım bir umut düşer diye bekliyorum bende
1tuhafokur Limoncicegiiiii bende değiştirmek istemiyorum ama artk altıncı seneye girdi iyice batarya sorunu arttı sürekli donma yapmadığım işlemeleri yapma gibi durumlar yapıyor malesef değiştirmem lazm yoksa bende hiç istemiyorum da ıphonelarda uçmuş gitmiş 🙄
KucukAdamm 1tuhafokur Valla Samsung yada iPhone dan başka telefon kullanmayacaksin , denedim gördüm 😏 diğerleri pişmanlık