Fuldenmevsim sanırım zor 🙂hatta bayağı zor ama ne anlamda zor kişiden kişiye değişir.. Kendime vakit ayıramıyorum, evimi istediğim şekilde eskisi gibi temizleyemiyorum gibi gibi şeyler.. Ama çok çok mutluyum iyiki 3 üde olmuş iyiki bnm evlatlarım rabbim yokluklarını göstermesin benimkilerin yaşı kızım 14 oğlum 9 minnak oğlum da 11 aylık :)) tabii ki yardımları oluyor ama onların da dersleri var kıyamıyorum rabbim kolaylık versin inşaallah cümlemize bugünler de geçecek keşke büyümeselerdi diyeceğiz.. Allaha emanet olun 😍