Fuldenmevsim merhabalar ben varım bence çok güzel çok eğlenceli tabi yoruculuğu zorluğu var aöa büyüdüklerinde çok güzel olacak bunu düşünüyorum🥰 bi tane kızım 4 bi tanesi 1,5 bi tane de oğlum oldu henüz 20 günlük Allah sağlık versin geri her şey halloluyor 🙏