Hanımlar merhaba herkese hayırlı geceler.
Malum artık devir tasarruf devri, zamlar aldı başını gidiyor hızına yetişemiyoruz. Yapmış olduğunuz, denediğiniz yöntemleri paylaşalım istedim. Hepimize fikir olsun. Örneğin az önce Instagram da gezerken bulaşık tabletini 2 ye kestiğini gördüm bi kadının, gayette temiz yıkıyormuş yarısı bile. Bunun gibi şeyleri yayalım istiyorum. Postumu sabitlerseniz sevinirim, paylaştıkça çoğalır herşey bence ☺️