Liyamomyy Havuclumama zevkini bilemezsiniz oyuzden evine birşey almayın derim bn olsam saksı çiçeği alırdım çok guzl çiçekler var
Prensescilek Havuclumama ay ikili fincan olmaz ya bence ayıp olur ben de olsam güzel bir ev hediyesi götürürdüm. Fincan alacaksanız 6 li alın.
Minikannevemasal Havuclumama aynısı benim.basima da gelmişti güzel bi tatlı ve kahve fincanı almıştım götürmüştüm aynı şekilde onlar da bize gelmişlerdi sonra
Portakal Havuclumama ben hediye alırdım ama bana gelen herkes tatlı yaptırıp geliyor 🤣 ben zaten tatlı yapıyorum yazık bir sürü para veriyorlar yazık oluyor