Kızlar eşimin çok yakın arkadaşı var cok samimiler. Iste hanımıyla 1 kere görüşme fırsatım oldu. Ee bunun aradı eşi eşimi yarın çocukları yengeyi al bize gelin davet eti bizi. Şimdi ilk olacak evine gitmem ne alsam yecek birsey alsak ayıp olur mu acaba . Bende bir hediye mi alsak dedim eşim sen bilirsin bana bıraktı tabi. Sizce ne alsam bir kere görüp konuşma fırsatım oldu çok tatlı bir abla. Ne alsam yada almasam bir tatlı yeter mi . Bilmiyorum çok kararsızım bana fıkır verin…❤❤