GiybetReis ya o demeler hic bitmez ki 🤣 su an kizim 17 aylik. 1 yastan sonra belirgin rahatladigim seyler gunduz uykusu teke dusunce gece uykusu daha uzun olmaya basladi, gece beslemesini kesince daha da rahatladik. Gece yatip sabah kalkiyo uzun suredir. Tabi ki zor geceler oluyo, bazen uyumayi reddediyo gece 1-2 ye kadar ugrasiyoruz ve bu genelde anne babayla yeterince guzel zaman gecirmediginde yasanir. Destekli uyumayi birakmak daha kolaylasiyo (bence). Bi gun iyiyse 3 gun zor yani iki iki daha dort herkeste boyledir. 3 zor gunun ardindan o iyi gunde alistirmak istedigin ne varsa sak diye alisiyo onu soyleyim 🤣 bide yurudukce ozgurlestigi icin gercekten o konuda daha rahat oluyosun. Emekleme doneminde kucakta gezmekten iki buklum olduk. Yurudukce oyalamasi daha kolay 🥰