GiybetReis evet direk bir yaşına girer girmez bir beklentiye girmeyin tabii ama büyüyorlar ve o farkı net görüyorsunuz artık, uyku konusunda iyi bir örnek değilim kısmen daha iyiyiz ama yine sorunlu. 13aylıkken yürüdü oğlum bütün gün biz tutup yürütüyorduk çünkü hep yürümek istiyordu ne zaman yürücek ya diyorduk şimdi durduramıyoruz koltuklarda zıplıyor😅
ama artık daha bilinçli sizi daha iyi anlıyor işine gelmiyor o ayrı ama herşeyi bilinçli yapıyor anne baba bilinçli diyor. Derdini bir nebze de olsa belirtebiliyor. Bu da iyi birşey.
Yani bir yandan birşeyler kolaylaşırken tabii ki zorlaşıyor da doğal olarak. 🤷🏻♀️😅